Nils Karlsson Pyssling = NKP = Nedre KorvPartiet

PALLA ATT INTERNET ÄR SEGT! Eller det är egentligen inte det, men jag tyckte det var en kul mening att börja med. Höhö =)

Vad har man att säga om morgodagen?? Pyssel. Fast detblir inget pyssel för min del, ska kolla film istället.  Ja, vi har pyssla-dig-till-döds-dag i skolan imorgon men an kan också att välja att kolla på film och det är nog precis vad jag kommer att göra också. Sällskapsresan har jag lyssnat mig till att det blir :) Woho. Jävligt spontant woho det där. Det tar vi ett till woho för. Woho :)

Kommentarer
Postat av: hanna

WOHOOOOOO JACOB, DÅ SKA VI JU SE PÅ SAMMA FILM :D

2008-12-18 @ 00:12:03
URL: http://hjanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0