Mötesannons

*Skånsk dialekt* Det är mitt i natten. Mörkret ligger stilla över Skälby. I ett rött hus hörs ett febrilt knapprande. Det är lille Bacon som sitter och försöker skriva ett blogginlägg. Lyckas han?? Ja det, vet varken du eller jag!

Så här såg denna dag ut: STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, mycket folk. Badwing. 

Så här gissar jag på att morgondagen ser ut: STAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, ännu mera folk. Wadbing.

Alltså blir det inte stan så länge imorgon :) Men om just DU känner att: "jag vill också åka till stan och ha sällskap", ja då tar du upp mobilen och knappar in 0704154687 och berättar det. Sedan sätter du dig på tåget oh åker in till stan. Japp :) 

Badwing!

Kommentarer
Postat av: IPod

Hej :) detta skrivs från en ipop höhöhœhœ

2008-12-25 @ 22:03:22
Postat av: Johanna

HAHAHHA, Kalle.. IPOOP? xD Hahahhahaha:: DDDDDD

2008-12-26 @ 20:23:10
URL: http://bjsb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0