Graninköpningsdag imorgon :)

Senaste inlägget brorsan!

Idag har jullovet börjat. Gräjt : D Det var massa busar till kompisar som åkte in till söder för att kolla hur det ser ut där. Jag var med så jag kan lugnt berätta att det såg fint ut där :) Sen vandrades det runt lite över hela staden. Bara tjoffsmoffs liksom. Några åt yoghurtglass :) Massor med tontals av fotografier togs det också och jag har äran att få inneha några av dessa. Så dom kan man skulle ta att "slänga upp" senare som jag har börjat fundera över varför det heter.
 
Jag kom precis på att jag har absolut ingen aning om vad luddeponken gör idag, så det ska jag försöka ta reda på :) 
To trött för att sova sött, god natt =) 

Kommentarer
Postat av: JESSICA

kika in hos mig har en utlottning på en design

http://jessicathatsme.blogg.se/2008/december/utlottning-av-design2.html

2008-12-20 @ 02:07:55
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0