Midnattsloppet

Springa är ett fenomen som jag tror dom flesta av er känner till, för er andra: använd er av Wikipedia (your friend in the dark)

Ja, i lördags då var det ett springa-gaaaalet-och-få-en-banan-och-lite-dricka-gratis-när-du-är-klar-lopp i stan : D Det heter också midnattsloppet.
Det var så att Ragge och han familj hade anmäl sig och skulle vara med och springa det och sen på lite mysko vägar så fick också jag hänga på, naaaaajs : D Dock så "hette" jag susanna någonting när jag sprang och fick en pytteliten damtröja som jag skulle ha, men som jag lyckades byta bort till en större och bättre tröja innan start : D 

Ja, man skulle pringa 1 mil på knivsöder och ha det trevligt.

Det var fan det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv kan jag berätta!! 19 000 som sprang som jävla duracellkaniner backe upp och backe ner. Jaja, i mål kom man lyckligtvis till slut, då på tiden 48.03.

Ragge den lilla Müsliofilen sprang på 45.46, han måste ha knarkat nåt alldeles extra inför det där. :)

Jaja, kul som fan var det : D : D : D Ska helt klart springa nästa år också! Men nu ha jag blivit fövirrad så nu får det vara slut på detta inlägg :)



Detta är den snabbe kisen jag berättade om = )

Kommentarer
Postat av: Ludde

Ni är dumma som BETALAR pengar för att springa en mil >,<

2008-08-20 @ 22:39:06
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Knar

Judn: Vi sprang absolut gratis vi : )

2008-08-21 @ 20:44:35
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0