Båteliseringsmedel!

Idag har det varit söndag och en ganska så ovanlig söndag!
Imorse när jag vaknade så är det första jag gör att slå på tv:n. Okey tänker du, helt fair enough asså!  Men efter att ha legat och tittat kanske 30 minuter på tv medan jag håller på och vaknar, så märker jag att det är nyhetsmorgon på fyran jag tittar på. Vaaaaaaaaat?? tänker jag och tittar ytterliggare en halvtimme :) Det var ganska tråkigt, men det var en sånggrupp med i slutet som hette The Fantastic Four, dom borde ni leta upp på Youtube, riktigt sköna gossar är allt jag har att säga om dom :)

Well! (What??) Jaja, sen så fick jag för mig att idag så ska jag minsann åka båt, så jag packar ihop lite saker och slänger ner allt i båten som står i garaget, allting är fair enough än så länge! Jag smsar SnyggA och frågar om han ska med. Ha svarar: Jomen visst tjommen!
Sen så ska pappa och jag rulla ut trailern med båten ur garaget. Då har bromsen på vänstra hjulet låst sig! DOH!
Bajs tänker jag och går in.
Efter ett tag så fick vi loss bromsen igen så då var det fort ner till sjön som gällde. Väl där så backa vi i båten och sen så kom SnyggA.
Vi gav oss iväg!

Naaaajs var det, solen sken för det mesta och vi var nöjda, dock badade vi inget eftersom det då kunde ha blivit svårigheter med att ta sig upp igen :)

Här är alla fina bilder vi tog :)


Vi åkte och plockade upp Ragge också och körde runt honom lite och sen släppte vi av honom vid hans hus igen = )

Imorrn är det skola igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0