Corfu and framåt : D



Ah, kisenkatten (observera att det inte ska stå: kissekatten!) börjar med att slänga upp en galet fräck bild! Han har sprungit(,) läck(ert)!

Men hallå det där är ju förresten en bild från när Juden och jag flög till Corfu in the not so much middle of Grekland!
Men det är en annan historia....som ni ska få höra om nu :) moahahahahaah jag känner hur buset står upp i öronen på mig :) 



Så här nöjd var Juden med resan : D



Så här ser Juden ut i Medelhavet när han håller andan och har ett cyklop på sig : D 



Oooo två gangsters på en trampbåt : D



Så här sexig kan man vara om man är Juden i ett par sexiga badbrallor med mysko passform : D (Sorry Ludokovic, kunde inte motstå ;))



Juden kom på det ultimata sättet att äta en glass på för att njuta till 100% Då såg han ut så här : D



Juden passade på att fota mig i mina sexiga röda badshorts, med mysko passform, precis när jag duschat : D



Så här trött kan man vara efter vecka på Corfu : D



Dessa två gangsters var våra skötare under resan, mycket behagliga personer. Det är alltså Emma, min syrra, och hennes man Alexander (dom två personerna närmast kameran)
Gubben med pirathatten, eller vad det är, var för övrigt för full för att stiga av båten efter den eminenta båtutflykten : D


Okey, nu massa bilder har visats, shown liksom. Vi hade värsta gaaaalna veckan on the island of Corfu : D
Jag hoppas den upprepas nästa år!

Om det förresten är någon som sett Cavos Ocensurerat så kan jag berätta att Cavos ligger i dom södra delarna av Corfu. För er som inte sett CO så är det ett program där dom filmar från Cavos dit det åker massa britter som super och har sex :)


Jaja, jag orkar inte skriva ett megalångt inlägg idag inte, fast detta inlägg var ju iofs hyffsat långt med alla bilder menmen! :)

Idag fick jag förresten toksnyggaste joggingshortsen från SnyggA som hade varit i Italien : D 
Dom ska jag langa upp en bild på snarast möjligt :) Tack Mr. Cool :)

Nu är det väl typ sovaliseringsdags = ) Godnatt : D

Kommentarer
Postat av: Ludde

HAHHAH xD Du vet att det kommer bli en fet payback för den där bilden Bacon xD

2008-08-20 @ 19:06:35
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Knar

Ludde: Moahahah :D De war of the ug(g)l(a)y pic(knickkorgar)s har börjat :)

2008-08-20 @ 20:54:38
URL: http://knar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gick du i björkebyskolan måntro? Tycker att jag känner igen dig(:

2008-08-25 @ 21:29:58
Postat av: Knar

Du anonyma person: Ja visst gjorde jag det! Vem är du måntro?? En gangster kanske?? :O

2008-08-26 @ 22:50:51
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0